Zakaj Alstar?

  • Vaši kupci in stranke pričakujejo, da boste dosegljivi vsak dan od jutra do večera?
  • Želite čas, ki ga preživite na telefonih, izkoristiti učinkoviteje in hkrati znižati stroške telefonije?
  • Včasih pozabite vrniti klic ali opraviti delo, za katero ste se dogovorili v telefonskem pogovoru?
  • So vam telefoni in e-sporočila pri opravljanju vaše osnovne dejavnosti v breme namesto v pomoč?

Če ste z DA odgovorili na vsaj eno vprašanje, je Alstar kot ponudnik telefonije prek internetnega protokola (VoIP) tisti, ki vam delo lahko olajša in hkrati zniža stroške zanj.

Kako?

  • Za vas prevzame storitve telefonskega operaterja (prenos, najem klicnih številk itd.).
  • Na voljo je v skoraj 70 državah po vsem svetu (Evropi, Ameriki, Avstraliji in Aziji).
  • Ima sklenjen dogovor z več kot 2500 operaterji (ki jih glede na vaše potrebe še dodajamo).

Kaj omogoča?

  • nižje stroške telefonije v Sloveniji in tujini v povprečju za 70, lahko pa tudi do 90 odstotkov (npr. namesto 10.000 evrov letno plačate le 1.000 evrov),
  • navidezno telefonsko centralo v oblaku ali kot vozlišče pri vas,
  • povezovanje telefonije v vaše poslovne aplikacije,
  • sprejemanje faksov in glasovnih sporočil na vaš e-naslov,
  • preusmeritev klicev,
  • strokovno podporo, administracijo, celotno storitev zalednega sistema (back office),
  • vse tisto, kar vam olajša poslovanje.

Kaj potrebujete vi?

Dostop do spleta. To je vse.

S čim ste vključeni v sistem, ki ga nudi Alstar?

  • z mobilnim telefonom
  • s stacionarnim telefonom
  • z osebnim računalnikom
  • s tablico
  • z nekaterimi ali vsemi naštetimi napravami

Komu smo namenjeni?

Podjetjem

Podjetjem, ki želijo enostavno uvesti moderno poslovno telefonijo, omogočamo navidezno telefonsko centralo brez stroškov vzdrževanja. Telefonski priključek "združene komunikacije" in enostavno administriranje priključkov vas bodo navdušili. Podjetjem, ki bi želela razviti lastno blagovno znamko na področju sodobnih VoIP komunikacij, ponujamo možnost deljenja infrastrukture in strežniških kapacitet.

Hotelom ali upraviteljem prostorov

Omogočamo možnost obračunavanja telefonskih storitev gostom ali podnajemnikom po cenah, ki jih določite vi.

Klicnim centrom

Zgradite klicni center po vaši meri s pomočjo naše programske opreme brez mesečnih stroškov vzdrževanja ali povežite svojo programsko opremo s funkcionalnostjo naše telefonije. Lahko se tudi priključite z obstoječim PBX sistemom (Asterisk, Trixbox, Elastix).

Razvijalcem

Funkcionalnost VoIP telefonije zlahka integrirate v poslovne aplikacije (API).

Ta stran uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem obiska strani soglašate z njihovo uporabo. Preberi več ...

Razumem
Piškotek je v računalništvu podatek o uporabniku, ki ga spletni brskalnik shrani na računalniku ali drugi elektronski napravi za možnost nadaljnje uporabe. Gre za informacije, ki se ob obisku posamezne spletne strani shranijo na posameznikov računalnik in so ob ponovnem obisku iste strani uporabljene za prepoznavanje, sledenje in zbiranje specifičnih informacij o internetnih uporabnikih, kot so npr. preference do določenih strani/vsebin ali nakupovalne navade na spletu.