Telefonski priključek "združene komunikacije"

Omogoča faks preko e-pošte ali web, instant messaging, interno konferenco, glasovno pošto, klic na čakanju, prevezavo klica, ne moti, telefonski imenik, parkiranje klica, snemanje klica.

Čakalna vrsta

Se uporablja za distribucijo dohodnih klicev v skupino priključkov. Agenti s klicem na priključek vstopijo v čakalno vrsto. Moderatorji lahko poslušajo pogovore in »šepetajo« Agentom.

Avtomatski odzivnik (IVR)

IVR priključek se uporablja za ustvarjanje interaktivnih glasovnih menijev.

Center za glasovno pošto

Priključek je podoben funkciji glasovne pošte telefonskega priključka, vendar pa omogoča klicateljem, da preverijo svoja sporočila tudi iz drugih omrežij.

Konferenca

Tip priključka omogoča ustvarjanje konferenc, ki se jih lahko udeležijo tako uporabniki sistema kot tudi zunanji klicatelji.

Povratni klic

Tip priključka omogoča uporabnikom, da pokličejo na ta priključek iz telefona, ki je priključen na javno omrežje in nato kličejo ceneje z uporabo Alstar telefonije.

Klicna kartica

Tip priključka omogoča podjetju izdajo klicnih kartic z določeno vrednostjo. S klicem na priključek klicne kartice lahko po vnosu številčne kode iz klicne kartice klicatelj kliče naprej ceneje z uporabo Alstar telefonije.

Intercom

Tip priključka omogoča uporabniku, da pokliče nekatere ali vse razpoložljive priključke istočasno. Klicani priključki bodo slišali obvestila klicatelja, če dvignejo telefon ali ne.

Center za čakalne vrste

Z uporabo tega priključka se lahko oddaljeni agenti iz zunanjih omrežij prijavijo v čakalno vrsto s klicem na priključek. Za prijavo morajo oddaljeni agenti vtipkati ID agenta ter gumb # in PIN kodo čakalne vrste, na katero se želi prijaviti. Po prijavi bo oddaljeni agent del čakalne vrste kot lokalni agent.

Ta stran uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem obiska strani soglašate z njihovo uporabo. Preberi več ...

Razumem
Piškotek je v računalništvu podatek o uporabniku, ki ga spletni brskalnik shrani na računalniku ali drugi elektronski napravi za možnost nadaljnje uporabe. Gre za informacije, ki se ob obisku posamezne spletne strani shranijo na posameznikov računalnik in so ob ponovnem obisku iste strani uporabljene za prepoznavanje, sledenje in zbiranje specifičnih informacij o internetnih uporabnikih, kot so npr. preference do določenih strani/vsebin ali nakupovalne navade na spletu.