Preizkusite demo Navidezne centrale

Z navidezno centralo v računalniškem oblaku zgradite interaktivne glasovne odzivnike, jih povežite s čakalnimi vrstami, dodajte priključke, jim dodelite klicne številke, organizirajte konferenčne klice ali dodajte Pokliči zdaj! funkcionalnost v spletno stran… Poslovna telefonija brez postavitve lastnega strežnika (npr. Asterisk) in stroškov vzdrževanja.


 DEMO Podjetje 

DEMO Uporabnik

  • Osnovne funkcije
  • Napredne funkcije
  • Upravljanje uporabnikov
  • Integracija s programsko opremo

Osnovne funkcije navidezne centrale

Preusmeritev klica

Nihče si ne želi zamuditi pomembnega klica. S funkcijo “Preusmeritev klica” ste lahko brez skrbi: vaši klici se bodo preusmerili na drug priključek ali mobilni telefon. Tudi če ne boste v pisarni, boste še vedno dosegljivi za vsakogar, ki bi vas klical na delovno mesto.

Prevzem klica

Prevzem klica omogoča mobilnost prevezav. Klic, ki zvoni na drugem priključku, lahko prevzamete tudi na svojem telefonu in vam delovnega mesta ni potrebno zapustiti.

Parkiranje klica

Parkiranje klica omogoča dodeljevanje prioritet klicem in tako popolno kontrolo nad dohodnimi klici. Na kratko: dohodne klice lahko parkirate in jih prevzamete kasneje, odvisno od nastavitev. Ta možnost je izjemno uporabna takrat, kadar imate v čakalni vrsti postavljenih več klicateljev in želite, da njihove klice prevzamete kasneje ali pa jih prevzame nekdo drug.

Transfer klica

Transfer klicev vam omogoča prenos klica na drug priključek ali telefonsko številko izven vaše pisarne. Če npr. pričakujete pomemben telefonski klic in se nahajate izven vaše pisarne, lahko nekdo drug klic prenese na poljuben telefon v fiksnem ali mobilnem omrežju, na katerem ste takrat dosegljivi. Uživajte v pravi mobilnosti telefoniranja!

Snemanje pogovorov

Pogovore lahko shranite na dva načina: snemanje telefonskih pogovorov lahko sprožite ob posameznem dogodku (v tem primeru pritisnite gumb za snemanje na začetku pogovora), mogoče pa je tudi nastaviti brezpogojno snemanje pogovorov (pogoje za snemanje določate v Nadzorni plošči).

Glasovna pošta

V primeru, da niste dosegljivi, glasovna pošta odgovori na klice in beleži sporočila, ki so jih pustili klicatelji. Glasovna sporočila lahko preverite po telefonu, tudi če niste v pisarni. Če želite, lahko nastavite, da se vam glasovna sporočila pošiljajo po elektronski pošti.

Avtorizacija dohodnega klica

Če želite odgovoriti le na pomebne klice, je to funkcija, ki jo potrebujete. Z zahtevo, da klicoči vnese geslo za doseg vašega priključka, lahko filtrirate vaše klice in odgovorite le na tiste, ki so pomembni.

Ne moti (DND)

Vsakič, ko ne želite, da bi vas kdo motil pri delu, lahko omogočite funkcijo DND iz telefonskega terminala in uživate v popolni zasebnosti.

Kaskadni klici

Kaskadni klici omogočajo, da prevzamete vse dohodne klice. Odvisno od predhodnih nastavitev v Nadzorni plošči se dohodni klici preusmerjajo na priključke, vse dokler jih nekdo iz določene skupine ne prevzame.

Zvonjenje na vseh priključkih

Funkcija Zvonenje na vseh priključkih je zelo učinkovita v primeru, kadar ne želite zamuditi določenega klica. Klic na določen priključek sproži zvonjenje na skupini priključkov - kdorkoli v določeni skupini lahko na klic odgovori.

Napredne funkcije navidezne centrale

Ugotovi prisotnost

Funkcija Ugotovi prisotnost omogoča priključku nadzor nad drugimi priključki v internem telefonskem omrežju. Telefonski terminal ali “soft phone” se lahko nastavi tako, da prikazuje status drugih priključkov v podjetju. Na kratko: preden prenesete klic, že veste, kateri priključki so na razpolago.

Sledenje klicem

Ta funkcija je namenjena mobilnim uporabnikom. Deluje kot razširjena prevezava klicev: ustvarimo lahko pravila, po katerih bo hišna centrala prevezovala uporabnikove priključke. Ne glede na kateri priključek vas pokličejo, boste vedno lahko prevzeli klic: hkrati lahko zvonijo vsi priključki uporabnika ali zaporedno (prvi, drugi..), kot je določeno v pravilih (“follow me”).

Pravila dohodnih klicev

Ta funkcija izboljšuje zaščito zasebnosti, avtomatizira opravila in povečuje produktivnost uporabnikov. S pomočjo postavitev pravil dohodnih klicev lahko filtrirate dohodne klice v skladu s številko klicatelja (CallerID). Pravila omogočajo določanje časa klicanja ali sprožijo nabor vnaprej določenih ukrepov, kot so zavrnitev klicev ali avtomatski prenos klica na določeno številko.

SIP povezava

V Navidezni Centrali je na razpolago tudi povezljvost vaše hišne centrale (PBX) po SIP protokolu. PBX infrastrukturo podjetja lahko enostavno povežete z Navidezno Centralo, kot ponudnik storitev pa vam dodelimo klicne številke in število govornih kanalov.

Virtualna Faks naprava

Ta funkcija vam omogoča pošiljanje in prejemanje faksov brez napak, tudi na slabih kakovostih povezavah (T.38 protokol). Z virtualnim faks strežnikom lahko sprejemate in pošiljate faks sporočila preko e-pošte ali z uporabo spletnega vmesnika za upravljanje priključka.

Interaktivni glasovni odzivnik (IVR)

Interaktivni glasovni odzivnik vam pomaga pri ustvarjanju kompleksnih glasovnih menujev za različne scenarije uporabe (uporabnik v čakalni vrsti lahko pritisne določeno številko za preusmeritev na skupino). Fleksibilnost in vsestranskost te funkcije je nujni del sodobnih poslovnih rešitev, ki prihrani čas, zmanjšuje stroške in povečuje zadovoljstvo strank.

Interaktivni glasovni odzivnik (IVR) - napredne funkcije

IVR lahko enostavno in lažje zgradite z množico v naprej definiranih scenarijev uporabe. Napredne funckije IVR omogočajo shematsko gradnjo in analize, preizkus IVR, podvajanje scenarijev - to so le nekatere od funkcij, ki vašemu podjetju hitro in učinkovito pomagajo pri razvoju kakovostnih interaktivnih glasovnih odzivnikov (IVR).

Konferenčni center

Konferenčni center je primeren za podjetja, ki potrebujejo učinkovito sestajanje v virtualnem prostoru. Omogoča nastavitev urnika konferenc in več konferenc na številko konference. Konference so lahko enkratne ali ponovljive. Ena izmed prednosti te funkcije je, da se lahko udeleženci ob priklopu na konferečno številko strežniku predstavijo s svojim geslom in tako potrdijo svojo prisotnost.

Klicna številka za konferenčni center

Navidezna Centala vam omogoča ustvarjanje ali priključevanje obstoječim konferencam iz javnih omrežij. Če se ne morete pridružiti konferenci v pisarni, se še vedno lahko udeležite konference tako, da pokličete posebno, za to določeno telefonsko številko.

Interkom - Paging

Intercom in Paging funkcije omogočajo oddajanje sporočil skupinam ali na druge ekstenzije. Te funkcije so zelo prilagodljive: skrbnik sistema v podjetju lahko poljubno določi, komu in kako je dovoljena uporaba teh funkcij.

Klicna številka za glasovno pošto

S pomočjo te funkcije lahko podjetje zaposlenim zagotovi posebno telefonsko številko, na katero lahko s klicem iz zunanjih omrežij enostavno preverijo svoja glasovna sporočila. Ta stroškovno učinkovita funkcija omogoča centraliziran dostop do glasovne pošte iz javnih fiksnih in mobilnih omrežij.

Čakalne vrste

Čakalne vrste vam omogočajo, da sistem samodejno odgovori na več klicev in jih porazdeli v čakalne vrste. Ta funkcija je predvsem učinkovita za prodajne službe, podporo strankam ali storitev. Na ta način maksimalno povečate učinkovitost človeških virov ter izboljšate zadovojstvo strank.

Čakalne vrste - poročila in statistika

V kombinaciji s funkcijo Čakalne vrste lahko dobro izdelana poročila in pregledna statistika pomagata optimirati kadrovsko dejavnost in poslovne procese. Ta napredna možnost omogoča pregled in analizo kazalnikov uspešnosti klicanja vključno s podrobnim poročilom klicev (odgovorjenih/neodgovorjenih), poročilo o distribuciji klicev, po posameznem agentu, poročilo o stanju klicnega centra itd..

Omejitev klicev

Omejitev klicev je funkcija, zanimiva za klicne centre, banke in zavarovalnice. Z omejevanjem klicev lahko filtrirate klice po destinaciji ali posameznih številkah, v skladu z internimi predpisi in pravili podjetja.

Upravljanje z zvočnimi zapisi

Zvočne datoteke v Alstar Navidezni Centrali - sistem glasovnih sporočil, interaktivni glasovni odzivnik (IVR) - je mogoče enostavno upravljati: nalagati, brisati ali spreminjati glasovne datoteke skozi nadzorno ploščo.

Upravljanje z glasbo za čakajoče na zvezi

Raziskave dokazujejo, da lahko glasba močno vpliva na razpoloženje čakajočih na zvezi, še predvsem, kadar morajo čakati po več minut. Glasbo za čakajoče na zvezi lahko upravljate po svojih željah in naredite sezname predvajanj, kot jih želite imeti za svoje stranke.

Upravljanje uporabnikov

Samodejna distribucija nastavitev za IP terminale

Samodejna distribucija nastavitev v IP telefonske terminale (autoprovisioning) je najhitrejši in najenostavnejši način za uveljavljanje sprememb v omrežju z večjim številom terminalskih priključkov. Enostavno: nastavitve za telefonske terminale, podane na strežniku, se bodo samodejno distribuirale v celotno telefonsko omrežje ob naslednjem vklopu ali zagonu terminala.

Upravljanje s skupinami uporabnikov

Alstar Navidezna Centrala podpira delo s skupinami uporabnikov. Primerno za podjetja, ki potrebujejo poenostavljeno in pohitreno delo z večjimi skupinami uporabnikov komunikacij.

Upoštevanje časovnega pasu

Vse informacije, dostopne v Nadzorni plošči - preko spletnega vmesnika -, kot tudi po telefonu (npr. v sistemu glasovih sporočil), bodo uporabnikom dostopne v lokalnem časovnem pasu.

Avtentifikacija z OpenID

Preverjanje prisotnosti uporabnikov je mogoče s pomočjo OpenID. Namesto uporabniškega imena in gesla lahko za prijave v storitev uporabljate OpenID avtentifikacijo: Google, Yahoo, WordPress, LiveJournal itd.

Integracija s programsko opremo

Sistemska API funkcionalnost

Interakcija med poslovnimi aplikacijami podjetja in Navidezno Centalo je omogočena z uporabo odprtega SOAP prokokola. Celotno upravljanje sistema, vključujoč PBX funkcionalnost, se lahko integrira v poslovne aplikacije podjetja in omogoča nevidno povezovanje delovnih mest in funkcionalnosti komunikacij. Uporaba SOAP protokola je precej enostavna. Na tak način vam ni potrebno plačevati dodatnih stroškov integracije, kot je to običajno pri drugih komunikacijskih sistemih.

API funkcionalnost za klicanje (Call API)

Call API vmesnik omogoča uporabnikom Navidezne Centrale uporabo HTTP zahtev za manipulacijo s klici. Seznam klicev, prekinitev zveze, vzpostavitev povezave je mogoče enostavno integrirati v poslovno programsko opremo podjetja. Call API omogoča lasten razvoj vtičnikov (plug-in) v skladu s potrebami podjetja.

Pokliči zdaj! (Call API)

Ta funkcija omogoča klic na ekstenzije podjetja iz spletnih strani ali drugega internetnega vira. Z drugimi besedami: podjetje lahko objavi povezavo na svoji spletni strani ali pa jo vključi v e-poštni podpis. Kadar nekdo dostopa do te povezave, sistem takoj poveže klicatelja z ustrezno ekstenzijo v podjetju.

Desktop integracija

Desktop integracija je inovativna možnost, ki omogoča enostavno dodajanje klicnih funkcij v Microsoft Windows poslovne aplikacije in možnost “Click2Dial” (klikni za klic) v katerikoli spletni aplikaciji in brskalniku (Explorer, Firefox, Opera itd.)

Vtičnik (plug-in) za razvijalce

Skrbnik lahko razširi zmogljivosti sistema z uporabo dodatnih vtičnikov (plug-ins). API je v celoti podprt za PHP razvijalce.

Ta stran uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem obiska strani soglašate z njihovo uporabo. Preberi več ...

Razumem
Piškotek je v računalništvu podatek o uporabniku, ki ga spletni brskalnik shrani na računalniku ali drugi elektronski napravi za možnost nadaljnje uporabe. Gre za informacije, ki se ob obisku posamezne spletne strani shranijo na posameznikov računalnik in so ob ponovnem obisku iste strani uporabljene za prepoznavanje, sledenje in zbiranje specifičnih informacij o internetnih uporabnikih, kot so npr. preference do določenih strani/vsebin ali nakupovalne navade na spletu.