Ker z dolgoletnim delom z našimi strankami vemo, da je za delovanje hotela potrebno veliko truda in pozornosti… smo tu, da vam pomagamo vsaj na IKT področju. Zavedamo se da je za počutje gosta in dobro opravljanje dela zaposelnih  v nastavitvenih objektih potreben zanesljiv in povezan sistem ki je na voljo 24 ur na dan in 365 dni v letu….

Ker pa vemo, da ste v poplavi tehnologij slišali že marsikatero rešitev vam bi s kratko zgodbo raje predstavili kako smo si z našimi rešitvami izkušnjo gosta predstavljamo mi..

euroicc
Hotel Jama Postojna
Hotel Postojna Jama
Hotel Aleksander

Previous
Next

Zamislite si…

Bil je lep poletni dan.. Na enkrat se je pred hotelom ustavil velik črn avtomobil. Iz njega izstopi 5 oseb: oče, mama in trije otroci. »Naši zvesti ruski gostje so prišli!«

Zamislite si, da jim lahko pričarate nepozabno uporabniško izkušnjo s prenovljeno komunikacijsko infrastrukturo. Na recepciji jih sprejme vaš receptor. Medtem, ko jih portir spremlja v prenovljene sobe, vaš HIS »obvesti« vse komunikacijske sisteme o novih prišlekih. Portir z veseljem odpre vrata v vaše prenovljene sobe. Ko vstavi kartico se samodejno v sobi prižgejo luči,okna in TV  Na prižganem ekranu pa jih pričaka sporočilo dobrodošlice v ruskem jeziku. Obraz jim zažari, saj lahko vse informacije o hotelu in programu bivanja kadarkoli pogledajo preko ekrana – odpiralni časi zajtrkovalnice, o postrežbi penine v sobo, posebni tretmaji za gospo, rezervirani izleti in izven  penzionska ponudba kraja – atrakcije, izleti, muzeji, nakupovalni centri,…).

Otroci najprej poiščejo WiFi ki ponuja hitro in zanesljivo povezavo ugotovijo pa tudi , da lahko svoje e-vsebine s tablice ali telefona s preslikavo ekrana predvajajo  kar na TV ekranu…..

Ker oče zjutraj rad telovadi si bujenje naroči preko telefonskega sistema, ki ga ob željeni uri zbudi v njegovem jeziku. Po končani vadbi pa se vrne v sobo, kjer pregleda poslovne dogodke preko VPN povezave. Zato so mu na recepciji s klikom v HISu omogočili storitev »poslovna internetna povezava« – višjo hitrost in možnost oddaljenega dostopa do njegovega podjetja. Njegova žena pa  si je medtem zaželela wellness tretmaja, ki si ga je telefonsko rezervirala po zajtrku. Po dopoldanskih aktivnostih se vsi skupaj  najdejo v hotelski kavarni na sadni kupi, saj so na digitalnih tablah hotela opazili, da je danes »jagodni dan«.

Za kosilo so si zaželeli okusiti dobrote lokalnih zunanjih ponudnikov. Po priporočilu preko TV ekrana so izbrali lokalno gostilno z najboljšo slovensko hrano daleč naokoli. Rezaervacijo je zanje preko telefona opravil ka receptor.
Ko se je dan prevesil v večer, so se odpravili na večerjo, ki so jo pojedli kar v hotelu, saj so na digitalnih obvestilih zasledili vrhunsko ponudbo hotela.

Kaj mislite kako bi takšno izkušnjo ocenili gostje vašega hotela?
Če smo vzbudili vašo pozornost vam predlagamo, da nas kontaktirate…


Pokličite nas


Organizirajte sestanek